کلبه تنهایی رویا
کلبه تنهایی رویا

 
درباره وبلاگ

 

موضوعات

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 71
بازدید هفته : 105
بازدید ماه : 275
بازدید کل : 192749
تعداد مطالب : 544
تعداد نظرات : 69
تعداد آنلاین : 1





 
تنها بودن.....

مرا یاد نمی کند

 

و باز دلم بی رحمانه می خواهدش

 

چه غرور بی غیرتی داری ای دل من...

 

 

عمیق ترین

 

درد زندگي مردن نيست

 

بلكه ناتمام ماندن

 

 

قشنگترين داستان زندگي است

 

 

كه مجبوري آخرش را با جدايي

 

 

به سرانجام برساني

 

 

 

دیگر نمی نویسمت

 

هرکس به چشم هایم نگاه کند

 

ترا می خواند.......

 

تـو چـه مـیفـهـمـی از روزگـارم ….

 

از دلـتـنـگـی ام …

 

 

گـاهـی بـه خـدا الـتـمـاس مـیـکـنـم …

 

 

 

خـوابـت را بـبـیـنـم …

 

 

 

مـیـفـهـمـی ؟!!

 

 

فـــــقــــــط خـــوابــــــت را !!!

 

 

برای یک ثانیه عاشقم باش

 

 

من باتری ساعتم را در می آورم........

 

 

تنها بودن قدرت می خواهد

 

 

 

 

و این قدرت را کسی به من داد

 

 

 

که روزی می گفت

 

 

 

 

تنهایت نمی گذارم !!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

حمید
ساعت22:48---23 آذر 1392
سلام رویا جان خوبی؟از وبت خیلی خوشم اومد
دوست داشتی بهم سر بزن
من لینکت کردم
منتظرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






سه شنبه 6 آبان 1398برچسب:, توسط رویا